Monday 10 March 2014

თემატური
სასწავლო დაწესებულება :     ,, Tavisufaliskola “
(სასწავლო დაწესებულების დასახელება)
 


სასწავლო წელი:   2013-2014 s.w.

მასწავლებელი  _eliso gurgeniZe .

555 68 14 78. Eliso-gurgenidze@mail.ru

       (სახელი, გვარი, საკონტაქტო ინფორმაცია-ტელეფონი ელ. ფოსტა)
სასწავლო კურსის saxelwodeba :   teqnikuri mecniereba
(საგნობრივი ჯგუფის სახელწოდება)

 



სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა -------------------------------------------------------------------------------------
(კურსის სპეციფიკა, ადგილი სკოლის სასწავლო გეგმაში)
matematikisსწავლებისას მნიშვნელოვანი ყურადღება უნდა მიექცეს მათემატიკური მეთოდების გამოყენებას გარემომცველი სამყაროს შემეცნებისას, სოციალურ-ეკონომიკური თუ ტექნიკური პროცესების მართვისას, საყოფაცხოვრებო თუ მეცნიერული პრობლემების გადაჭრისას და მათემატიკური ცოდნის, როგორც ლოგიკურად გამართული სისტემის ჩამოყალიბებას და გადაცემას. გარდა ამისა, მათემატიკის სწავლებისას, ძირითადი ფოკუსის გადატანა როგორც პრაქტიკული ასევე მეცნიერული ხასიათის პრობლემების გადაჭრაზე, აძლიერებს მოსწავლეთა მოტივაციას და აღძრავს მათემატიკისადმი ინტერეს


                                                                               

შეთანხმებულია                                                                      დირექტორის მოადგილე


ვამტკიცებ:                                                                                  სკოლის დირექტორი 

სასწავლო კურსის სწავლებისთვის საჭირო რესურსები:----------------------------------------------
     (სასწავლო სახელმძღვანელო, დამხმარე ლიტერატურა, თვალსაჩინოება, ისტ ტექნოლოგიები)
maTematika, klasi me-3, avtori: gogiSvilivefxvaZe.
damatebiTisaxaelmZRvanelo: matematikaIIIklasi, avtori z. vaxania.
 






სასწავლო კურსის ორგანიზაცია-------------------------------------------------------------------------------------
(გაკვეთილის ტიპები, სწავლების მედთოდები, მეცადინეობის ფორმები, საკლასო მენეჯმენტის ხერხები )
axsniTi, Semajamebeli
Ddamoukidebeli, konkurentuli da TanamSromlobiTi swavleba.
saerTosaklasosamuSao.
damoukidebelisamuSao
jgufurimuSaoba
wyvilebSimuSaoba

 


სასწავლო საგანი:          maTematika
(სასწავლო საგნის სახელწოდება)                                                                                      
სწავლების საფეხური, კლასი:    dawyebitisafexuri,  IIIklasi
(დაწყებითი, საბაზო, საშუალო)

სასწავლო საგნის სტატუსი :        savaldebulo
(სავალდებულო, არჩევითი, ფაკულტატური )
 




სასწავლო საგნის სწავლების ხანგრძლივობა :Isemestri-70 saaTi.  I semestri-95 sT
(ტრიმესტრი წლიური საათი)


სასწავლო საგნის მიზანი:
მოსწავლეებისათვის აზროვნების უნარის განვითარება;
დედუქციური და ინდუქციურ იმსჯელობის, შეხედულებათა დასაბუთების მოვლენებისა და ფაქტების ანალიზის უნარის განვითარება;
მათემატიკის, როგორც სამყაროს აღწერისა და მეცნიერების უნივერსალური ენის ათვისება;
მათემატიკის, როგორც ზოგადსაკაცობრიო კულტურის შემადგენელი ნაწილის გაცნობიერება;
სწავლის შემდგომი ეტაპისათვის ან პროფესიული საქმიანობისათვის მომზადება;

არითმეტიკული მოქმედებების და მათი ადევატურად გამოყენების უნარის ჩამოყალიბება; განვითარება,
არითმეტიკული ოპერაციების თვისებების და ასოითი აღნიშვნების გამოყენების შესწავლა.
გეომეტრიული ობიექტების ურთიერთგანლაგების აღწერისა და დემონსტრირების უნარის განვითარება;




საგნის სწავლების სამუშაო დისციპლინა --------------------------------------------------------------
(გაცდენობის დასაშვები რაოდენობა, დავალიანების დასაშვები რაოდენობა, აღდგენები, საჯარიმო ზომები)

TusabazosafexurzemoswavlemsaswavlowlisganmavlobaSigaacdina
konkretulisagnisaTviswlismanZilzedaTmobilisaaTebis 30% da meti
moswavlefasdebamxolodeqsternatisgamocdisCabarebissafuZvelze.

 
N

sagnis swavlebiT
  wlis bolos
misaRwevi Sedegi
   indigatori

     saswavlo programis Sinaarsi
 (esg gaTvaliswinebuli programis Sinaarsi saskolo
saxelmZRvanelodan, damxmare literaturidan, ist te
qnologiebiT moZiebuli masala)

Temis swavlebis Tvis saWiro dro

ak. sT.is raodenoba

kalendaruli
grafiki
1

2

3


4

5

6

7

8

9

10


11

12


13


14


15

16

17

18

19

20

21

22

23

24


25

26

27

28

29


30

31

32

33


34

35

36

37

38

39

40


41

42



43

44

45

46
47

48
49

50

51


52

53

54



55

56

57

58

59

60

61


62
          III.1.

         


   III.1.




         III.1.






          III.1.




          III.2.



          III.2.



          III.2.





          III.2.






          III.2.



          III.2.



          III.2.






          III.7.  III4.






          III.7 III4.




          III.7. III.4.







         
III.8.

         
III.8.





          III.10.




          III.9.





          III.8.




          III.8.



          III.5.




          III.5.



          III.1.





          III.1.





          III.1.




          III.1.





          III.1.





          III.1.




          III.1.





          III.2.




          III.2.




          III.2.





.          III.2.




          III.2.





          III.2.



          III.1.



          III.2.




          III.2.  III.7.





          III.4.




          III.6.




          III.6.




          III.4. III.7.









          III.7.




          III.11.




          III.11.






          III.12.




          III.13.




          III.13.




          III. 3.




          III. 3. III.4.




          III. 3.




          III.3.




          III.3.





          III.3.








          III.3.



          III.3.




          III.3.



          III.3.




          III.3.



          III.3.




          III.3.




          III.3.

ricxvebi 100-mde


.vkiTxulobT da gamovsaxavT ricxvebs

.vadarebT ricxvebs.




. vasaxelebT uaxloes aTeuls, oceuls

.viTvliT Tanrigebs Sesabamisi bijiT win da ukan

.SevkriboT ricxvebi sxvadasxva xerxiT.

.vkrebT orniSna ricxvebs.


.SevkriboT ricxvebi sxvadasxva xerxiT.



.vaklebT sxvadsxva xerxiT.


.orniSna ricxvebis gamokleba


.Sekrebisa da gamoklebis xerxebi



.vipovoT Sekrebisa da gamoklebis ucnobi wevri.



.gameoreba


.ricxvebisa da ricxvebze moqmedebebis gamoyeneba




geometriuli figurebi


. brtyeli geometriuli figurebi


.sigrZis erTeulebi


.Sevadginod figura.



.sivrculi figurebi


.brtyeli da sivrculi geometriuli figurebi


.perioduli mimdevroba


.SevadaroT mimdevrobebi


.gameoreba.



100-ze meti ricxvebi. Ricxvebis Sekreba da gamokleba.


.vkiTxulobT da gamovsaxavT ricxvebs 1000-mde

.CavweroT gaSlili saxiT



.vasaxelebT uaxloes aTeuls, aseulsa da aTaseuls.


.vadarebT ricxvebs.


.viTvliT Tanrigebis Sesabamisi bijiT


.SevkriboT ricxvebi sxvadasxva xerxiT


.ricxvebis Sekreba


.gameoreba



. SevkriboT ricxvebi sxvadasxva xerxiT


.gamovakloT ricxvebi sxvadasxva xerxiT


.gamovakloT qveSmiweriT


.gameoreba


.Sekrebisa da gamoklebis xerxebi


.ricxviTi gamosaxulebis mniSvnelobis povna


.SevadaroT ricxvebi


.Sesabamisobis magaliTebi



.Sesabamisobis gamosaxva


.gamoviyenoT ricxvebi da ricxvebze
moqmedebebi.



.Sekrebisa da gamoklebis ucnobi wevris povna.


.monacemTa amokreba teqstidan


.monacemTa Segrovebis magaliTebi.



.monacemTa dajgufeba


.SevadginoT da avRweroT cxrili


.piqtograma



.ricxvebis gamravleba


.vamravlebT Tvlis gamoyenebiT


.ricxvebis gayofa



.viyenebT gayofis xerxebs.


.gayofisa da gamravlebis dakavSireba


.gavamravloT 2-ze



.gavyoT 2-ze


.gavamravloT 3-ze, gavyoT 3-ze


.gavamravloT 4-ze, gavyoT 4-ze


.gavarvaloT da gavyoT 5-ze


.10-ze gamravleba


.SevadginoT gamravlebis cxrili


.vipovoT gamravlebisa da gayofis ucnobi wevri


.gameoreba
  2


 2


  4




  4


  4


  4


  2


  4




  2


  2


  4



  4
 




 2


  4




 2



  2


  4


  4



  4


  4



  2



  4

  2



  2


  4


  2
 



  2


  2



  4



  2


  4




  4


  4


  4




  2



  4



  4


  2


  2


  2




  2


  2


  4



  2





  2



  2


 2




  2


  2


  2


  2



  2


  4




  2


  2


  2



  2


  2


  2


  4


  2


  13

16.09-17.09



19.09-20.09



21.09-26.09




27.09-30.09


3.10-6.10


7.10-12.10



13.10-17.10



18.10-21.10


24.10-25.10



26.10-27.10



28.10-31.10





1.11-2.11


3.11-8.11




9.11-10.11



11.11-16.11


17.11-18.11



21.11-22.11



23.11-28.11


29.11-2.12




5.12-8.12



9.12-12.12

13.12-16.12



19.12-20.12




21.12-23.12




20.01-24.01



25.01-26.01




27.01-1.02




2.02-6.02




7.02-802




9.02-10.02




13.02-14.02




15.02-20.02




21.02-22.02




23.02-24.02




27.02-1.03




2.03-7.03



9.03-14.03



15.03-20.03




21.03-22.03




23.03-28.03




30-03.3.04




4.04-5.04






6.04-9.04




10.04-11.04



12.04-13.04



16.04-17.04




18.04-23.04




24.04-25.04




27.04-30.04




1.05-2.05




3.05-4.05



7.05-8.05




9.05-10.05




11.05-14.05







15.05-16.05



17.05-18.05




21.05-24.05



25.05-28.05


29.05-1.06




4.06-8.06






11.06-15.06

No comments:

Post a Comment