Saturday 8 March 2014

წლიური სასწავლო კურსი

თემატური
სასწავლო დაწესებულება :        Sps ,,Tavisufali skola”
                                                                                      
სასწავლო წელი:     2013-2014 s.w

მასწავლებელი    _      eliso gurgeniZe .

555 68 14 78.
         
 Eliso-gurgenidze@mail.ru       
                                                             
სასწავლო კურსის saxelwodeba  :   humanitaruli mecniereba
                                                                                                                                         
                                                                                                                                                                                                                                                                                    

სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა ------------------------------------------------------------------------------------
  (კურსის სპეციფიკა, ადგილი სკოლის სასწავლო გეგმაში)
   ქართული ენისა და ლიტერატურის სტანდარტის ბირთვს წარმოადგენს ენა, როგორც პიროვნების თვითგამოხატვის, აზრის ჩამოყალიბებისა და გადაცემის საშუალება. მან ხელი უნდა შეუწყოს პიროვნების ცხოვრებისეული სირთულეების დამოუკიდებლად დაძლევის პროცესს,ვინაიდან ქართული ენა მხოლოდ ერთ-ერთი სასწავლო საგანი კი არ არის , არამედ , სხვა საგნებისგან განსხვავებით, სწავლების ენაა, ყველა დანარჩენი საგნის შესწავლის საშუალებაა. მშობლიური ენა ქმნის ინ ძირითად ბაზისს, რომელსაც ეფუძნება ადამიანის თავისუფალი განვითარების მთელი პროცესი.      მშობლიური ენის სწავლება დაწყებით საფეხურზე ემსახურება  თვითგამოხატვისათვის აუცილებელი ენობრივი უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბებას სწავლების ყველა ძირითადი - ზეპირმეტყველების, კითხვისა და წერის - მიმართულებით. ამავე დროს, ეს პროცესი გულისხმობს იმ მინიმალური ლინგვისტური კომპეტენციის ფორმირებას, რომელიც ენის პრაქტიკული გამოყენების თვალსაზრისით არის აქტუალური და შეესაბამება მოსწავლის ინტელექტუალურ შესაძლებლობებსა და ინტერესებს.

შეთანხმებულია                                                                      დირექტორის მოადგილე


ვამტკიცებ:                                                                                  სკოლის დირექტორი


სასწავლო კურსის სწავლებისთვის საჭირო რესურსები:  QAQQQQQQQQQ
     (სასწავლო სახელმძღვანელო, დამხმარე ლიტერატურა, თვალსაჩინოება, ისტ ტექნოლოგიები)

qarTuli ena da literature , klasi me-3, avtori naTela maRlakeliZe, ,,Cveni ena qarTuli”,  ,,wignis samyaro”,
teqnikuri saSualebebi: kompiuteri., proeqtori.


სასწავლო კურსის ორგანიზაცია-------------------------------------------------------------------------------------
(გაკვეთილის ტიპები, სწავლების მედთოდები, მეცადინეობის ფორმები, საკლასო მენეჯმენტის ხერხები )
axsniTi, proeqtgakveTili, integrirebuli gakveTili
damoukidebeli,  konkurentuli da TanamSromlobiTi swavleba, diskusia,  problemebze
orientirebuli swavleba, proeqti da prezentacia.
saerTo saklaso samuSao
damoukidebeli muSaoba
jgufuri muSaoba

სასწავლო საგანი :         qartuli ena da literatura
(სასწავლო საგნის სახელწოდება)                                                                                      
სწავლების საფეხური, კლასი :dawyebiTi safexuri    III   klasi
                                                                                          (დაწყებითი, საბაზო, საშუალო)

სასწავლო საგნის სტატუსი:    savaldebulo                                                                          (სავალდებულო, არჩევითი, ფაკულტატური )      





სასწავლო საგნის სწავლების ხანგრძლივობა  :   Isemestri 14 kvira-98sT. IIsemestri-19kvira 133sT
                                                                                    (ტრიმესტრი წლიური საათი)




სასწავლო საგნის მიზანი----------------------------------------------------------------------------------
(საგნის სწავლების ესგ გათვალისწინებული მიზანი)

·         განუვითაროს მოზარდს ძირითადი სამეტყველო უნარები (წერა, კითხვა, მოსმენა, საუბარი);
·         გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
·         განუვითაროს საკუთარი აზრის ლოგიკური თანამიმდევრობით გამოთქმისა და სხვადასხვა დანიშნულების წერილობითი ტექსტის შექმნის უნარი;
·         შეაყვაროს კითხვა; გამოუმუშაოს ლიტერატურის, როგორც სიტყვის ხელოვნებისა და კულტურის ფაქტის, აღქმისა და გაცნობიერების უნარი; 
·          კალიგრაფიული კულტურის გამომუშავება;
·          ლექსიკური მარაგის შევსება-გამდიდრება;
·          აზრის ცხადად, ლაკონურად, მკაფიოდ და მწყობრად გამოხატვის უნარის       ჩამოყალიბება;
·          მსჯელობის უნარის განვითარება;
·          სააზროვნო მოქმედებათა (ანალიზი, შედარება, განზოგადება) განვითარება ენობრივ (ტექსტობრივ) საფუძველზე;







საგნის სწავლების სამუშაო დისციპლინა --------------------------------------------------------------
        (გაცდენობის დასაშვები რაოდენობა, დავალიანების დასაშვები რაოდენობა, აღდგენები, საჯარიმო ზომები)T
UU
Tu sabazo safexurze  moswavlem saswavlo wlis ganmavlobaSi  gaacdina
konkretuli sagnisaTvis wlis manZilze daTmobili saaTebis 30% da meti
moswavle fasdeba mxolod eqsternatis gamocdis Cabarebis safuZvelze.


UOთემატური
სასწავლო დაწესებულება :        Sps ,,Tavisufali skola”
                                                                                      
სასწავლო წელი:     2013-2014 s.w

მასწავლებელი    _      eliso gurgeniZe .

555 68 14 78.
         
 Eliso-gurgenidze@mail.ru       
                                                             
სასწავლო კურსის saxelwodeba  :   humanitaruli mecniereba
                                                                                                                                         
                                                                                                                                                                                                                                                                                    

სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა ------------------------------------------------------------------------------------
  (კურსის სპეციფიკა, ადგილი სკოლის სასწავლო გეგმაში)
   ქართული ენისა და ლიტერატურის სტანდარტის ბირთვს წარმოადგენს ენა, როგორც პიროვნების თვითგამოხატვის, აზრის ჩამოყალიბებისა და გადაცემის საშუალება. მან ხელი უნდა შეუწყოს პიროვნების ცხოვრებისეული სირთულეების დამოუკიდებლად დაძლევის პროცესს,ვინაიდან ქართული ენა მხოლოდ ერთ-ერთი სასწავლო საგანი კი არ არის , არამედ , სხვა საგნებისგან განსხვავებით, სწავლების ენაა, ყველა დანარჩენი საგნის შესწავლის საშუალებაა. მშობლიური ენა ქმნის ინ ძირითად ბაზისს, რომელსაც ეფუძნება ადამიანის თავისუფალი განვითარების მთელი პროცესი.      მშობლიური ენის სწავლება დაწყებით საფეხურზე ემსახურება  თვითგამოხატვისათვის აუცილებელი ენობრივი უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბებას სწავლების ყველა ძირითადი - ზეპირმეტყველების, კითხვისა და წერის - მიმართულებით. ამავე დროს, ეს პროცესი გულისხმობს იმ მინიმალური ლინგვისტური კომპეტენციის ფორმირებას, რომელიც ენის პრაქტიკული გამოყენების თვალსაზრისით არის აქტუალური და შეესაბამება მოსწავლის ინტელექტუალურ შესაძლებლობებსა და ინტერესებს.

შეთანხმებულია                                                                      დირექტორის მოადგილე


ვამტკიცებ:                                                                                  სკოლის დირექტორი


სასწავლო კურსის სწავლებისთვის საჭირო რესურსები:  QAQQQQQQQQQ
     (სასწავლო სახელმძღვანელო, დამხმარე ლიტერატურა, თვალსაჩინოება, ისტ ტექნოლოგიები)

qarTuli ena da literature , klasi me-3, avtori naTela maRlakeliZe, ,,Cveni ena qarTuli”,  ,,wignis samyaro”,
teqnikuri saSualebebi: kompiuteri., proeqtori.


სასწავლო კურსის ორგანიზაცია-------------------------------------------------------------------------------------
(გაკვეთილის ტიპები, სწავლების მედთოდები, მეცადინეობის ფორმები, საკლასო მენეჯმენტის ხერხები )
axsniTi, proeqtgakveTili, integrirebuli gakveTili
damoukidebeli,  konkurentuli da TanamSromlobiTi swavleba, diskusia,  problemebze
orientirebuli swavleba, proeqti da prezentacia.
saerTo saklaso samuSao
damoukidebeli muSaoba
jgufuri muSaoba

სასწავლო საგანი :         qartuli ena da literatura
(სასწავლო საგნის სახელწოდება)                                                                                      
სწავლების საფეხური, კლასი :dawyebiTi safexuri    III   klasi
                                                                                          (დაწყებითი, საბაზო, საშუალო)

სასწავლო საგნის სტატუსი:    savaldebulo                                                                          (სავალდებულო, არჩევითი, ფაკულტატური )      




სასწავლო საგნის სწავლების ხანგრძლივობა  :   Isemestri 14 kvira-98sT. IIsemestri-19kvira 133sT
                                                                                    (ტრიმესტრი წლიური საათი)




სასწავლო საგნის მიზანი----------------------------------------------------------------------------------
(საგნის სწავლების ესგ გათვალისწინებული მიზანი)

·         განუვითაროს მოზარდს ძირითადი სამეტყველო უნარები (წერა, კითხვა, მოსმენა, საუბარი);
·         გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
·         განუვითაროს საკუთარი აზრის ლოგიკური თანამიმდევრობით გამოთქმისა და სხვადასხვა დანიშნულების წერილობითი ტექსტის შექმნის უნარი;
·         შეაყვაროს კითხვა; გამოუმუშაოს ლიტერატურის, როგორც სიტყვის ხელოვნებისა და კულტურის ფაქტის, აღქმისა და გაცნობიერების უნარი; 
·          კალიგრაფიული კულტურის გამომუშავება;
·          ლექსიკური მარაგის შევსება-გამდიდრება;
·          აზრის ცხადად, ლაკონურად, მკაფიოდ და მწყობრად გამოხატვის უნარის       ჩამოყალიბება;
·          მსჯელობის უნარის განვითარება;
·          სააზროვნო მოქმედებათა (ანალიზი, შედარება, განზოგადება) განვითარება ენობრივ (ტექსტობრივ) საფუძველზე;






საგნის სწავლების სამუშაო დისციპლინა --------------------------------------------------------------
        (გაცდენობის დასაშვები რაოდენობა, დავალიანების დასაშვები რაოდენობა, აღდგენები, საჯარიმო ზომები)T
UU
Tu sabazo safexurze  moswavlem saswavlo wlis ganmavlobaSi  gaacdina
konkretuli sagnisaTvis wlis manZilze daTmobili saaTebis 30% da meti
moswavle fasdeba mxolod eqsternatis gamocdis Cabarebis safuZvelze.
UO

საგნის სწავლებით
წლის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები,
ინდიკატორები.

(ესგ გათვალისწინებული შედეგი ინდიკატორი)
სასწავლო პროგრამის შინაარსი


(ესგ გათვალისწინებული პროგრამის შინაარსი სასკოლო სახელმძღვანელოდან, დამხმარე ლიტერატურიდან, ისტ ტექნოლოგიებით მოძიებული მასალა)
თემის სწავლებისათვის საჭირო დრო
აკად. სთ-ების რაოდ.
კალენდ. გრაფ.


1



2



3



4



5



6




7



8


         ქართ. III. 1.



         ქართ. III. 2.



         ქართ. III. 3.




          ქართ. III. 4.





          ქართ. III. 5.




          ქართ. III. 6.






           ქართ. III. 7.





           ქართ. III. 8.

kukuri gogiaSvili ,,dagvemSvidoba zafxu
li”. sityvis semantika


qeTevan WilaSvili ,,werili muras”



akaki wereTeli -,,moswavle da maswavlebeli”.  sityva, marcvali,



,,xelmwifis Svilisa da xelmwifis ambavi”
(xalxuri)


,, moxucis natvra” (xalxuri)



S. badriZe ,,mefe mwignobari”. sabavSvo bib
lioTeka, biblioTekiT sargeblobis weseb


i.gogebaSvilis mix. ,,patara saqarTvelo sparseTSi”. martivi dargobivi teqsti.


i.gogebaSvili ,,saingilo”


   3
  


   3


  3



  3



   1


  3




  2



  1


16.09-18.09



19.09-23.o9



24.09-26.09




27.09-30.09




1.10



2.10-4.10





7.10-8.10



9.10





9



10





11




12



13



14





15





16




17



18




19






20




21




22




23



24





25




26






27




28




29



30



31






32




33




34





35



36





37




38



39



40




41




42





43




44




45




46




47




48




49




50




51




52




53






54




55




56





57



58





59








60



61


           ქართ. III. 8.



           ქარ. III. 9.
        




         ქართ. III. 10.





            ქართ. III. 11.


       ქართ. III. 12.





           ქართ. III. 13






III.2.   .III. 3.    III.4 .   III.6.




III.2.   .III. 3.    III.4 .   III.6. III.9.



III. 3.    III.4 .  III.6. III.9. III.11.


    III.4 .  III.6. III.9. III.11.




III. 3.    III.4 .  III.6. III.9. III.11.





III. 3.    III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.III13





III.4 .  III.6. III.9. III.11.


III.4 .  III.6. III.9. III.11.




III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.





III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.


III.4 .  III.6. III.9. III.11.





III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.




III.4 .  III.6. III.9. III.11.


III.4 .  III.6. III.9. III.11.




III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.


III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.




III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.





III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.




III.4 .  III.6. III.9. III.11.



III.4 .  III.6. III.9. III.11.




III.4 .  III.6. III.9. III.11.






III.4 .  III.6. III.9. III.11.


III.4 .  III.6. III.9. III.11.









SoTa niSnianiZe ,, vazis simfonia”.anbani



,,rogor gaiyves Zmebma qoneba”.(afxazuri
Tqmuleba)



 ,,vazi da glexkaci” (leonardo da vinCi)



nodar dumbaZe  ,,Semodgomis suraTi”



q. WilaSvili ,, erTi Sen , erTi me”



eduard seton Tompsoni,, ratom kargaven
wivwivebi weliwadsi erTxel gonebas”



,,Zmebi” ( qarTuli xalxuri zRapari) ar. sax. 



,,miwas patroni unda”( qarTuli xalxuri
zRapari) arsebiTi saxelis ricxvi.



nodar SamanaZe ,,saubari mamasTan”



Wabua amirejibi ,, Worikana kaWkaWi”
sityvis semantika



Donald biseti ,,pawawina pingvini”
Mmoqmedebis aR. sityvebi.





vladimer aslamaziSvili,,mokle gza”
moqmedebis aR, sityvebi, maTi kiTxvebi.



qeTevan WilaSvili ,,furclebi” frazeologizmebi.



,,Tovli movida”




givi ZnelaZe ,, zamTari” sityvis semantika



irodion evdoSvili ,, ubeduri qorbuda”
sityvis semantika.  



jani rodani ,, risTvis daibada adamiani”
zmna.



a. mirianaSvili ,, Jer mteri, mere mokeTe”
ar, saxelis da zmnis raoba.




,,sayveduri tyveobaze uaresia”





g. varazanasvili ,, violino”




v.oseeva ,,jadosnuri sityva”
zmnis ricxvi.


vaJa-fSavela ,,is ki ar aris biWoba”



i. Gogebasvili ,, samasi Tavdadebuli glexi”. sityvis pirdapiri da gadataniTi mniS vneloba

.


i.gogebaSvili  ,,cxra Zma xerxeuliZe”




i. gogebaSvili ,,Tamar mefe”. zedsarTavi sax.




,,ruqnadinis damarcxeba” sityvis semantika



jansuR niqabaZe ,,Cveni dedasaqarTvelo”



otia ioseliani ,,fici”.
ricxviTi saxeli.




,,SevcdiT”, martivi miznobrivi teqsti.




,,erTi maneTis sovna”. (qarTuli xalx. zR)



ioseb griSaSvili ,,moxucis darigeba”




irodion evdoSvili ,,ras galobs SaSvi”



ana kalandaZe ,, Semovlen rokviT”




g. togoniZe. ,,balaxis simRera”





,,ratom damunjdnen xeebi” (estonuri xalxuri zRapari)




Wabua amirejibi ,,Wiamaia da boroti kaci”



otia ioseliani ,,viris Wkua”




g. togoniZe ,,WianWvela da futkari”




i. krilovi ,, WriWina da WianWvela”




l. WiWinaZe ,, gias namyeni”
ricxvsi monacvle zmnebi.



m. bolqvaZe ,, daris Rrubeli”




,, ca da dedamiwa”(xalxuri)




l. bocvaZe ,, yvavilebis nadimi”
kiTxviTsityviani kitxviTi winadadeba, intonacia.



q. WilaSvili ,, qeTino”



q. WilaSvili ,, rogor Sevasrule roli”


gameoreba  (testebi)



mark tveni  ,, moxerxebuli tomi”
frazeologizmebi,intonacia, punqtuacia.


n.bezarasvili ,,didi tyuili” frazeologizmebi,



k. imedaSvili ,,molaparake TiTebi”.
Zireuli da warmoqmnili saxelebi.




o. ioseliani ,, Cemia, Cemi.”
brWyalebis xmareba sxvaTa sityvasTan.



k. nadiraZe ,, maisi”


 gameoreba



m. bolqvaZe  , mze da sarke”. Frazeologizmebi, mravalwertili.



testebi



,, wvimasa da mzeSi”



GCveni ena qarTuliAMEO

   2



   3



   2



   2


   2


   3



   2



   3


  
   2


   3



   3





   3


   2


    1


    2



    3




    2




    2



   2




   4


   4


   2


   3




   3



   3



   2



   2



   3



   3



   3


  1



   3



   2



   2



  1



   3



   3



   3



  2


  3



  3

 

  2



  4



  2


  4


  2


  3


  3



  3



  4


  2

  2


  2



  2


  3


  13































3












3


































10.10-11.10





15.10-17.10





18.10.-21.1




22.10.23.10



24.10.25.10



28.10-30.10




31.10.1.11




4.11-6.11.




7.11.8.11




11.11-13.11




14.11.15.11
18.11






19.11-21.11



22.11.25.11.




26.11.



27.11.28.11



29.11.2.12.
3.12.





4.12.5.12.






6.12.9.12.





10.12.11.12.





12.12.13.12.
16.12


17.12-20.12



23.12.



20.01-22.01






23.01.24.01.
27.01.



28.01-30.01




31.01.3.02





4.02.5.02.




6.02.7.02.10.02




11.02-13.02





14.02.17.02.
18.02



19.02




20.02.21.02
24.o2



25.02.26.02





27.02.28.02




2.03





4.03-6.03




7.03.10.03.
11.03



12.03-14.03




17.03.18.03



19.03-21.03




24.03-26.03




27.03.28.03




31.03.1.04-3.04




4.04.7.04



8.04-11.04



14.04-16.04



24.04.25.04
28.04


29.04.30.04
1.05




2.05.5.05-7.05




8.05. 13.05. 14.05 15. .05


16.05. 19.05.


20.05.21.05



22.05.27.05




28.05



29.05 30.05
1.06

1.06-13.06



























































No comments:

Post a Comment