proeqtis saxeli: daviTIV_ mze
varskvlavTa Soris
proeqtis mokle aRwera: moipoveben biografiul cnobebs daviT aRmaSeneblis Sesaxeb.
Seqmnian kedlis gazeTs.
proeqt_gakveTilis mizani: moswavleebma ukeT gaicnon daviT aRmaSeneblis mefobis
xana.
gauRvivdeT patriotizmis grZnoba.
ganuviTardeT
sakomunikacio unar_Cvevebi.
mosalodneli Sedegi (esg) :
qarTuli
ქართ. III. 5. მოსწავლეს შეუძ-ლია სხვადასხვა სახის საინ-ფორმაციო ხასიათის
ილუს-ტრირებულ ტექსტებში ინფორმაციის მოძიება
და გაგება (მაგ., საინფორმაციო ტექსტისა საბავშვო ენციკლო-პედიიდან, მარტივი ენით დაწერილი მრავალსაფეხურიანი ინსტრუქციების,
განცხადებისა და სხვ.).
ქართ. III. 6. მოსწავლეს
შეუძ-ლია მცირე ზომის სხვადასხვა სახისა და ჟანრის თხრობითი ტექსტების (ზღაპრის, ნოველის,
მოთხრობის, იგავ-არაკის, წერილის, ნამდვილი ამბის...) დამოუკიდებლად წაკითხვა და გაგება-გააზრება.
ქართ. III. 11. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა სახის მარტივი მიზნობრივი ტექსტების დაწერა და შესაბამისად გაფორმება.
ქართ. III. 12. მოსწავლეს
შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის დამოუკიდებლად შექმნა და აზრის გასაგებად ჩამოყალიბება.
xelovneba
ს.გ.III.4. მოსწავლეს
შეუძლია ნამუშევრების შექმნა შთაბეჭდილებებისა და წარმოსახვის მეშვეობით.
ს.გ.III.6. მოსწავლეს
შეუძლია მუშაობა ინდივიდუალურად და სხვებთან ერთად.
ს.გ.III.10. მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.
ს.გ.III.7. მოსწავლეს შეუძლია წარადგინოს ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრები
და გაუზიაროს თანაკლასელებს აზრი და იდეები.
monawileTa asaki: 7_8 weli
proeqtis xangrZlivoba: 5 dRe (5
gakveTili)
samuSao ena : qarTuli
proeqtis sruli aRwera: I dRe :
moswavleebi ecnobian proeqtis mizans,
ukeT gaicnon
daviT aRmaSeneblis biografia da mefoba.
klasi
iyofa 2 jgufad.
I jgufs
evaleba moiZios informacia daviT aRmaSeneblis
winaprebis, mefobis, brZolebisa da wignierebis Sesaxeb.
II
jgufs evaleba: skolasTan axlomdebare wignis maRazia
“biblusSi’’daaTvalieron da SearCion sabavSvo ilustrirebuli literatura mefe daviTis Sesaxeb, daadginon fasi, raTa mSoblebs miawodon informacia sasurveli wignis SesaZenad.
II-III
dRe: bavSvebi moZiebul informacias ecnobian,kiT
xuloben,
axarisxeben da amzadeben kedlis gazeTisTvis.
IVdRe:
xelovnebasTan integrireba:amzadeben kedlis gazeTs,
xataven aRmaSeneblis portrets, brZolis epizodebs,
gelaTis taZars.
VdRe:
proeqtis wardgena:
TiToeuli jgufis mier dasaxelebuli wevri moaxdens moZiebuli informaciis prezentacias. dasruldeba da gaikvreba kedlis gazeTi.
moxdeba
proeqtis Sejameba_ Sefaseba.(ix.danarTi #1:
#2
).
proeqtis SesaZlo aqtivobebi klasSi: moZiebuli informaciis wakiTxva,
ganxilvasakuTari naxatebis Seqmna_gamofena, kedlis gazeTis Seqmna.
proeqtis fasilitatori: eliso gurgeniZe.
proeqtis fasilitatoris el fosta: eliso.gurgenidze@mail.ru
საყვარელო მოსწავლეებო
იმისთვის, რომ მომავალში პროექტზე მუშაობა გავაუმჯობესოთ,
მინდა გავარკვიო,
როგორ შეაფასებდით მას.
1. როგორი შთაბეჭდილება დაგრჩა, გასწავლა თუ არა რაიმე ამ პროექტზე მუშაობამ?
ა) ბევრი რამ მასწავლა;
b) ახალი თითქმის არაფერი მისწავლია;
2. ნათელი იყო თუ არა შენთვის საკუთარი როლი პროექტის წარმატებით
განხორციელებასა და შედეგის მიღწევაში?
ა) სავსებით ნათელი იყო;
b) არც ისე ნათელი იყო;
g) სრულიად გაურკვეველი იყო.
3. "მასწავლებელმა მიჩვენა, როგორ უნდა მემუშავა პროექტზე".
a) ვეთანხმები;
b) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
g) არ ვეთანხმები.
4. "როდესაც მხარში დგომა მჭირდებოდა, მასწავლებელი ყოველთვის ჩემ გვერდით იყო".
a) ვეთანხმები;
b) ნაწილობრივ ვეთანხმები; g) არ ვეთანხმები.
7. ყველაზე მეტად რას შეაქებდი ან გააკრიტიკებდი პროექტში?
ქება:----------------------------------------------------------------------------
კრიტიკა:
------------------------------------------------------------------------
დიდი მადლობა დახმარებისთვის.
informaciis
moZiebis Sefaseba
|
Sefasebis kriteriumebi
|
informaciis
wyaroebis arCeva.
|
moZiebuli
masalis TemasTan Sesabamisoba.
|
moZiebuli
informaciis organizeba.
|
jgufuri muSaobis Sefaseba
|
Sefasebis kriteriumebi
|
CarTuloba
|
TanamSromloba wevrebTan
|
azris gamoTqma_ gaziareba
|
prezentacia
|
No comments:
Post a Comment