Saturday 8 March 2014

ღონისძიებები და პროექტები

proeqtis saxeli:  daviTIV_ mze varskvlavTa Soris

proeqtis mokle aRwera: moipoveben biografiul cnobebs daviT                                        aRmaSeneblis Sesaxeb. Seqmnian kedlis gazeTs.
proeqt_gakveTilis mizani: moswavleebma ukeT gaicnon daviT                                               aRmaSeneblis mefobis xana.
                                gauRvivdeT patriotizmis grZnoba.
                                ganuviTardeT sakomunikacio unar_Cvevebi.

mosalodneli Sedegi (esg) :              qarTuli
ქართ. III. 5. მოსწავლეს შეუძ-ლია სხვადასხვა სახის საინ-ფორმაციო ხასიათის ილუს-ტრირებულ  ტექსტებში ინფორმაციის მოძიება და გაგება (მაგ., საინფორმაციო ტექსტის საბავშვო ენციკლო-პედიიდან,  მარტივი ენით დაწერილი მრავალსაფეხურიანი ინსტრუქციების, განცხადებისა და სხვ.).

ქართ. III. 6. მოსწავლეს შეუძ-ლია მცირე ზომის სხვადასხვა სახისა და ჟანრის თხრობითი ტექსტების (ზღაპრის, ნოველის, მოთხრობის, იგავ-არაკის, წერილის, ნამდვილი ამბის...)  დამოუკიდებლად წაკითხვა და გაგება-გააზრება.

ქართ. III. 11. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მარტივი მიზნობრივი ტექსტების დაწერა და შესაბამისად გაფორმება.
ქართ. III. 12. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის დამოუკიდებლად შექმნა და აზრის გასაგებად ჩამოყალიბება.

                                      xelovneba
ს.გ.III.4.  მოსწავლეს შეუძლია ნამუშევრების შექმნა შთაბეჭდილებებისა და წარმოსახვის მეშვეობით.
ს.გ.III.6.  მოსწავლეს შეუძლია მუშაობ ინდივიდუალურად და სხვებთან ერთად.
ს.გ.III.10.   მოსწავლე  მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.
ს.გ.III.7.   მოსწავლეს შეუძლია წარადგინოს ინდივიდუალურ და ჯგუფურ ნამუშევრები და გაუზიაროს თანაკლასელებს აზრი და იდეები.

monawileTa asaki: 7_8 weli
proeqtis xangrZlivoba:  5 dRe (5 gakveTili)
samuSao ena : qarTuli
proeqtis sruli aRwera:  I dRe : moswavleebi ecnobian proeqtis mizans,
                              ukeT gaicnon daviT aRmaSeneblis biografia da                               mefoba.

                klasi iyofa 2 jgufad.
                  I jgufs evaleba moiZios informacia daviT                                    aRmaSeneblis winaprebis, mefobis, brZolebisa da                              wignierebis Sesaxeb.

                   II jgufs evaleba: skolasTan axlomdebare wignis                            maRazia “biblusSi’’daaTvalieron da SearCion                                sabavSvo ilustrirebuli literatura  mefe                                  daviTis Sesaxeb, daadginon fasi, raTa mSoblebs                              miawodon informacia sasurveli wignis SesaZenad.
                          
       II-III dRe: bavSvebi moZiebul informacias ecnobian,kiT
                  xuloben, axarisxeben da amzadeben kedlis                                    gazeTisTvis.

           IVdRe: xelovnebasTan integrireba:amzadeben                                      kedlis gazeTs, xataven aRmaSeneblis                                          portrets, brZolis epizodebs, gelaTis                                        taZars.

         VdRe: proeqtis wardgena: 
              TiToeuli jgufis mier dasaxelebuli wevri                                   moaxdens moZiebuli informaciis prezentacias.                               dasruldeba da gaikvreba kedlis gazeTi.
              moxdeba proeqtis Sejameba_ Sefaseba.(ix.danarTi #1: #2 ).
              proeqtis SesaZlo aqtivobebi klasSi: moZiebuli                             informaciis wakiTxva, ganxilvasakuTari naxatebis                             Seqmna_gamofena, kedlis gazeTis Seqmna.

proeqtis fasilitatori: eliso gurgeniZe.
proeqtis fasilitatoris el fosta: eliso.gurgenidze@mail.ru 
 







             საყვარელო მოსწავლეებო
იმისთვის, რომ მომავალში პროექტზე მუშაობა გავაუმჯობესოთ, მინდა გავარკვიო,
როგორ შეაფასებდით მას.
1. როგორი შთაბეჭდილება დაგრჩა, გასწავლა თუ არა რაიმე ამ პროექტზე მუშაობამ?
) ბევრი რამ მასწავლა;
b) ახალი თითქმის არაფერი მისწავლია;

 2. ნათელი იყო თუ არა შენთვის საკუთარი როლი პროექტის წარმატებით
განხორციელებასა და შედეგის მიღწევაში?
) სავსებით ნათელი იყო;
b) არც ისე ნათელი იყო;
g) სრულიად გაურკვეველი იყო.

3. "მასწავლებელმა მიჩვენა, როგორ უნდა მემუშავა პროექტზე".
a) ვეთანხმები;
b) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
g) არ ვეთანხმები.

4. "როდესაც მხარში დგომა მჭირდებოდა, მასწავლებელი ყოველთვის ჩემ გვერდით იყო".
a) ვეთანხმები;
b) ნაწილობრივ ვეთანხმები;     g) არ ვეთანხმები.

7. ყველაზე მეტად რას შეაქებდი ან გააკრიტიკებდი პროექტში?
ქება:----------------------------------------------------------------------------
კრიტიკა: ------------------------------------------------------------------------
 დიდი მადლობა დახმარებისთვის.





                  informaciis moZiebis Sefaseba

                        Sefasebis kriteriumebi

informaciis wyaroebis arCeva.

moZiebuli masalis TemasTan Sesabamisoba.

moZiebuli informaciis organizeba.



        
                    jgufuri muSaobis Sefaseba

                       Sefasebis kriteriumebi

CarTuloba


TanamSromloba wevrebTan


azris gamoTqma_ gaziareba

prezentacia                  
                          















                                                                                                               

No comments:

Post a Comment