Saturday 8 March 2014

შეფასების რუბრიკები

                                                      მათემატიკა

სწორად ასრულებს არითმეთიკულ ოპერაციებს
სწორი თანმიმდევრობით აწყობს ბარათებს
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან , კორეპტულია მათ მიმართ.


ადეკვატურად ესმის ცნებები:“მარჯვნივ“,  „მარცხნივ“.
ცნობს გეომეტრიულ ფიგურებს.
დახმარების გარეშე ასრულებს ინსტრუქციას


თანამშრომლობს თანაკლასელებთან
ინიშნავს საჭირო ინფორმაციას
ადეკვატურად ინიშნავს საჭირო ინფორმაციას ცხრილში
სწორად  პასუხობს შეკითხვებს


ცნობს და ანსხვავებს გეომეტრიულ ფიგურებს
დახმარების გარეშე ასრულებს ინსტრუქციას
ბოლომდე მიჰყავს დავალება
ხაზები არ არის გაცილებული კონტურიდან


                        

                                        ქართული

ხმამაღლა კითხულობს მარტივი წინადადებებით შედგენილ მცირე ზო
მის  ტექსტს.
იგებს ინსტრუქციას
ადეკვატურად ასრულებს ინსტრუქციას


თავისუფლად კითხულობს სიტყვებს
იგებს დაწერილ მარტივ ინსტრუქციას
სიტყვათა ჩამონათვალში პოულობს საჭირო სიტყვას კონტექსტის გათვალისწინებით
ახერხებს  შედგენილი ტექსტის გააზრებას, კორექტირებას


ჩართულია აქტივობაში
იგებს ინსტრუქციას
მოქმედებსინსტრუქციის შესაბამისად(იწევს ხელს,არ წამოიყვირებს კითხვებსა და პასუხებს)
სვამს შეკითხვებს შესაბამისი ფორმით
უსმენს სხვებს, მიღებულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით იფერებს მომდევნო კითხვას
მიღებულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით ახერხებს პასუხის გაცემას


მოსწავლე აანალიზებს წინადადებებს
აღმოაჩენს სეცდომებს
ასწორებს ნაწერს შესაბამისი წესით

       


ახდენს ინფორმაციული ტექსტის გარჩევა _გაანალიზებას



კრებს მნიშვნელოვან სიტყვებს  ტექსტიდან


 გააზრებულად იყენებს სასწავლო სტრატეგიებს
(კითხვის , წერის , მოსმენის, ზეპირმეტყველების)


თანამშრომლობს კლასთან

ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბლიკა

ჩართულობა
თანამშრომლობა ჯგუფის წევრებთან


მისი აზრის მნიშვნელობა ჯგუფისათვის


დროის ლიმიტის დაცვა
ჯგუფის წევრების თვითშეფასების რუბლიკა



კრიტერიუმები



კი

   არა

ნაწილობრივ
აქტიურად ვიყავი ჩართული ჯგუფის მუშაობაში




ვიცავდი ჯგუფში მუშაობის წესებს





ჩემი მუშაობა იყო მნიშვნელოვანი




ჯგუფის მუშაობა იყო მნიშვნელოვანი




დაცული იყო დროის ლიმიტი






No comments:

Post a Comment