მათემატიკა
სწორად ასრულებს არითმეთიკულ ოპერაციებს
|
სწორი თანმიმდევრობით აწყობს ბარათებს
|
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან , კორეპტულია
მათ მიმართ.
|
ადეკვატურად ესმის ცნებები:“მარჯვნივ“, „მარცხნივ“.
|
ცნობს გეომეტრიულ ფიგურებს.
|
დახმარების გარეშე ასრულებს ინსტრუქციას
|
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან
|
ინიშნავს საჭირო ინფორმაციას
|
ადეკვატურად ინიშნავს საჭირო ინფორმაციას
ცხრილში
|
სწორად პასუხობს შეკითხვებს
|
ცნობს და ანსხვავებს გეომეტრიულ ფიგურებს
|
დახმარების გარეშე ასრულებს ინსტრუქციას
|
ბოლომდე მიჰყავს დავალება
|
ხაზები არ არის გაცილებული კონტურიდან
|
ქართული
ხმამაღლა კითხულობს მარტივი წინადადებებით
შედგენილ მცირე ზო
მის ტექსტს.
|
იგებს ინსტრუქციას
|
ადეკვატურად ასრულებს ინსტრუქციას
|
თავისუფლად კითხულობს სიტყვებს
|
იგებს დაწერილ მარტივ ინსტრუქციას
|
სიტყვათა ჩამონათვალში პოულობს საჭირო სიტყვას კონტექსტის გათვალისწინებით
|
ახერხებს შედგენილი ტექსტის
გააზრებას, კორექტირებას
|
ჩართულია აქტივობაში
|
იგებს ინსტრუქციას
|
მოქმედებსინსტრუქციის შესაბამისად(იწევს ხელს,არ წამოიყვირებს კითხვებსა
და პასუხებს)
|
სვამს შეკითხვებს შესაბამისი ფორმით
|
უსმენს სხვებს, მიღებულ ინფორმაციაზე
დაყრდნობით იფერებს მომდევნო კითხვას
|
მიღებულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით ახერხებს
პასუხის გაცემას
|
მოსწავლე აანალიზებს წინადადებებს
|
აღმოაჩენს სეცდომებს
|
ასწორებს ნაწერს შესაბამისი წესით
|
ახდენს ინფორმაციული ტექსტის გარჩევა _გაანალიზებას
|
კრებს მნიშვნელოვან სიტყვებს
ტექსტიდან
|
გააზრებულად იყენებს სასწავლო სტრატეგიებს
(კითხვის , წერის , მოსმენის, ზეპირმეტყველების)
|
თანამშრომლობს
კლასთან
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბლიკა
ჩართულობა
|
თანამშრომლობა ჯგუფის წევრებთან
|
მისი აზრის მნიშვნელობა ჯგუფისათვის
|
დროის ლიმიტის დაცვა
|
ჯგუფის წევრების თვითშეფასების რუბლიკა
კრიტერიუმები
|
კი
|
არა
|
ნაწილობრივ
|
აქტიურად ვიყავი ჩართული ჯგუფის მუშაობაში
|
|
|
|
ვიცავდი ჯგუფში მუშაობის წესებს
|
|
|
|
ჩემი მუშაობა იყო მნიშვნელოვანი
|
|
|
|
ჯგუფის მუშაობა იყო მნიშვნელოვანი
|
|
|
|
დაცული იყო დროის ლიმიტი
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment