თემატური
სასწავლო დაწესებულება
: ,, Tavisufaliskola “
(სასწავლო დაწესებულების დასახელება)

სასწავლო წელი: 2013-2014 s.w.
მასწავლებელი _eliso gurgeniZe .
555 68 14 78. Eliso-gurgenidze@mail.ru
(სახელი,
გვარი, საკონტაქტო ინფორმაცია-ტელეფონი ელ. ფოსტა)
სასწავლო კურსის
saxelwodeba : teqnikuri mecniereba
(საგნობრივი ჯგუფის სახელწოდება)

სასწავლო კურსის
ზოგადი აღწერა -------------------------------------------------------------------------------------
(კურსის სპეციფიკა, ადგილი სკოლის სასწავლო გეგმაში)
matematikisსწავლებისას მნიშვნელოვანი ყურადღება უნდა მიექცეს
მათემატიკური მეთოდების გამოყენებას გარემომცველი სამყაროს შემეცნებისას,
სოციალურ-ეკონომიკური თუ ტექნიკური პროცესების მართვისას, საყოფაცხოვრებო თუ
მეცნიერული პრობლემების გადაჭრისას და მათემატიკური ცოდნის, როგორც ლოგიკურად
გამართული სისტემის ჩამოყალიბებას და გადაცემას. გარდა ამისა, მათემატიკის
სწავლებისას, ძირითადი ფოკუსის გადატანა როგორც პრაქტიკული ასევე მეცნიერული
ხასიათის პრობლემების გადაჭრაზე, აძლიერებს მოსწავლეთა მოტივაციას და აღძრავს
მათემატიკისადმი ინტერეს
შეთანხმებულია
დირექტორის მოადგილე
ვამტკიცებ:
სკოლის დირექტორი
სასწავლო
კურსის სწავლებისთვის საჭირო რესურსები:----------------------------------------------
(სასწავლო
სახელმძღვანელო, დამხმარე ლიტერატურა, თვალსაჩინოება, ისტ ტექნოლოგიები)
maTematika, klasi me-3,
avtori: gogiSvilivefxvaZe.
damatebiTisaxaelmZRvanelo:
matematikaIIIklasi, avtori z. vaxania.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
სასწავლო
კურსის ორგანიზაცია-------------------------------------------------------------------------------------
(გაკვეთილის ტიპები, სწავლების მედთოდები, მეცადინეობის
ფორმები, საკლასო მენეჯმენტის ხერხები )
axsniTi,
Semajamebeli
Ddamoukidebeli,
konkurentuli da TanamSromlobiTi swavleba.
saerTosaklasosamuSao.
damoukidebelisamuSao
jgufurimuSaoba
wyvilebSimuSaoba
![]() |
|
![]() |
სასწავლო
საგანი: maTematika
(სასწავლო საგნის
სახელწოდება)
სწავლების
საფეხური, კლასი:
dawyebitisafexuri, IIIklasi
(დაწყებითი, საბაზო,
საშუალო)
სასწავლო
საგნის სტატუსი : savaldebulo
(სავალდებულო, არჩევითი, ფაკულტატური )

სასწავლო საგნის
სწავლების ხანგრძლივობა :Isemestri-70 saaTi. I semestri-95 sT
(ტრიმესტრი წლიური საათი)
სასწავლო
საგნის მიზანი:
მოსწავლეებისათვის
აზროვნების უნარის განვითარება;
დედუქციური და ინდუქციურ იმსჯელობის, შეხედულებათა დასაბუთების მოვლენებისა და ფაქტების ანალიზის უნარის განვითარება;
მათემატიკის,
როგორც სამყაროს აღწერისა და მეცნიერების უნივერსალური ენის ათვისება;
მათემატიკის,
როგორც ზოგადსაკაცობრიო კულტურის შემადგენელი ნაწილის გაცნობიერება;
სწავლის შემდგომი
ეტაპისათვის ან პროფესიული საქმიანობისათვის მომზადება;
არითმეტიკული მოქმედებების და მათი ადეკვატურად გამოყენების უნარის ჩამოყალიბება; განვითარება,
არითმეტიკული ოპერაციების თვისებების და ასოითი აღნიშვნების გამოყენების შესწავლა.
გეომეტრიული ობიექტების ურთიერთგანლაგების აღწერისა და დემონსტრირების უნარის განვითარება;
საგნის სწავლების
სამუშაო დისციპლინა
--------------------------------------------------------------
(გაცდენობის დასაშვები რაოდენობა, დავალიანების დასაშვები
რაოდენობა, აღდგენები, საჯარიმო ზომები)
TusabazosafexurzemoswavlemsaswavlowlisganmavlobaSigaacdina
konkretulisagnisaTviswlismanZilzedaTmobilisaaTebis
30% da meti
moswavlefasdebamxolodeqsternatisgamocdisCabarebissafuZvelze.
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
N
|
sagnis swavlebiT
wlis bolos
misaRwevi Sedegi
indigatori
|
saswavlo programis Sinaarsi
(esg gaTvaliswinebuli programis Sinaarsi saskolo
saxelmZRvanelodan, damxmare
literaturidan, ist te
qnologiebiT moZiebuli masala)
|
Temis swavlebis Tvis saWiro dro
|
|
ak. sT.is raodenoba
|
kalendaruli
grafiki
|
|||
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
|
III.1.
III.1.
III.1.
III.1.
III.2.
III.2.
III.2.
III.2.
III.2.
III.2.
III.2.
III.7. III4.
III.7 III4.
III.7. III.4.
III.8.
III.8.
III.10.
III.9.
III.8.
III.8.
III.5.
III.5.
III.1.
III.1.
III.1.
III.1.
III.1.
III.1.
III.1.
III.2.
III.2.
III.2.
. III.2.
III.2.
III.2.
III.1.
III.2.
III.2. III.7.
III.4.
III.6.
III.6.
III.4. III.7.
III.7.
III.11.
III.11.
III.12.
III.13.
III.13.
III. 3.
III. 3. III.4.
III. 3.
III.3.
III.3.
III.3.
III.3.
III.3.
III.3.
III.3.
III.3.
III.3.
III.3.
III.3.
|
ricxvebi 100-mde
.vkiTxulobT da gamovsaxavT
ricxvebs
.vadarebT ricxvebs.
. vasaxelebT uaxloes aTeuls,
oceuls
.viTvliT Tanrigebs Sesabamisi bijiT win da ukan
.SevkriboT ricxvebi
sxvadasxva xerxiT.
.vkrebT orniSna ricxvebs.
.SevkriboT ricxvebi
sxvadasxva xerxiT.
.vaklebT sxvadsxva xerxiT.
.orniSna ricxvebis gamokleba
.Sekrebisa da gamoklebis
xerxebi
.vipovoT Sekrebisa da
gamoklebis ucnobi wevri.
.gameoreba
.ricxvebisa da ricxvebze
moqmedebebis gamoyeneba
geometriuli figurebi
. brtyeli geometriuli
figurebi
.sigrZis erTeulebi
.Sevadginod figura.
.sivrculi figurebi
.brtyeli da sivrculi
geometriuli figurebi
.perioduli mimdevroba
.SevadaroT mimdevrobebi
.gameoreba.
100-ze meti ricxvebi.
Ricxvebis Sekreba da gamokleba.
.vkiTxulobT da gamovsaxavT
ricxvebs 1000-mde
.CavweroT gaSlili saxiT
.vasaxelebT uaxloes aTeuls,
aseulsa da aTaseuls.
.vadarebT ricxvebs.
.viTvliT Tanrigebis Sesabamisi
bijiT
.SevkriboT ricxvebi sxvadasxva
xerxiT
.ricxvebis Sekreba
.gameoreba
. SevkriboT ricxvebi sxvadasxva
xerxiT
.gamovakloT ricxvebi sxvadasxva
xerxiT
.gamovakloT qveSmiweriT
.gameoreba
.Sekrebisa da gamoklebis
xerxebi
.ricxviTi gamosaxulebis
mniSvnelobis povna
.SevadaroT ricxvebi
.Sesabamisobis magaliTebi
.Sesabamisobis gamosaxva
.gamoviyenoT ricxvebi da
ricxvebze
moqmedebebi.
.Sekrebisa da gamoklebis
ucnobi wevris povna.
.monacemTa amokreba
teqstidan
.monacemTa Segrovebis
magaliTebi.
.monacemTa dajgufeba
.SevadginoT da avRweroT
cxrili
.piqtograma
.ricxvebis gamravleba
.vamravlebT Tvlis
gamoyenebiT
.ricxvebis gayofa
.viyenebT gayofis xerxebs.
.gayofisa da gamravlebis
dakavSireba
.gavamravloT 2-ze
.gavyoT 2-ze
.gavamravloT 3-ze, gavyoT
3-ze
.gavamravloT 4-ze, gavyoT
4-ze
.gavarvaloT da gavyoT 5-ze
.10-ze gamravleba
.SevadginoT gamravlebis
cxrili
.vipovoT gamravlebisa da
gayofis ucnobi wevri
.gameoreba
|
2
2
4
4
4
4
2
4 2 2 4
4
2
4
2
2
4 4 4
4
2
4
2
2 4 2 2 2 4 2 4 4 4 4 2 4 4 2 2 2 2
2
4
2 2 2 2 2
2
2 2 2 4 2
2
2 2 2 2 4 2 13 |
16.09-17.09
19.09-20.09
21.09-26.09
27.09-30.09
3.10-6.10
7.10-12.10
13.10-17.10
18.10-21.10
24.10-25.10
26.10-27.10
28.10-31.10
1.11-2.11
3.11-8.11
9.11-10.11
11.11-16.11
17.11-18.11
21.11-22.11
23.11-28.11
29.11-2.12
5.12-8.12
9.12-12.12
13.12-16.12
19.12-20.12
21.12-23.12
20.01-24.01
25.01-26.01
27.01-1.02
2.02-6.02
7.02-802
9.02-10.02
13.02-14.02
15.02-20.02
21.02-22.02
23.02-24.02
27.02-1.03
2.03-7.03
9.03-14.03
15.03-20.03
21.03-22.03
23.03-28.03
30-03.3.04
4.04-5.04
6.04-9.04
10.04-11.04
12.04-13.04
16.04-17.04
18.04-23.04
24.04-25.04
27.04-30.04
1.05-2.05
3.05-4.05
7.05-8.05
9.05-10.05
11.05-14.05
15.05-16.05
17.05-18.05
21.05-24.05
25.05-28.05
29.05-1.06
4.06-8.06
11.06-15.06
|
No comments:
Post a Comment